مقایسه گران‌ترین خرید منچسترسیتی با گران‌ترین خریدهای منچستریونایتد

مقایسه گران‌ترین خرید منچسترسیتی با گران‌ترین خریدهای منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه فوتبال منچستر یونایتد، به تازگی خرید جیدون سانچو را از باشگاه دورتموند نهایی کرده است و بدین ترتیب یکی از گران ترین خرید های تاریخ باشگاه خود را انجام داده است و به همین مناسبت نگاهی داریم به مقایسه گران ترین خرید باشگاه همشهری و رقیب منچستریونایتد یعنی منچسترسیتی با گران ترین خرید های باشگاه منچستریونایتد.

به گزارش فوتبالی، گران ترین خرید باشگاه منچستریونایتد که در زمان خرید خود یک رکورد نقل و انتقالاتی به حساب می آمد، خرید پل پوگبا از یوونتوس بود که سران شیاطین سرخ برای جذب این بازیکن رقم 93 میلیون پوند را پرداخت کردند. پس از او هری مگوایر قرار می گیرد که منچستر یونایتد برای جذب این بازیکن 80 میلیون پوند هزینه کرد و یک مدافع بسیار گران قیمت را خریداری کرد.

پس از این دو نوبت به روملو لوکاکو می رسد که شیاطین سرخ این بازیکن را با پرداخت رقم 75 میلیون پوند خریداری کردند و پس از لوکاکو هم جیدون سانچو که در این تابستان توسط منچستر یونایتد خریداری شد با رقم 73 میلیون پوند قرار می گیرد.

این در حالی است که باشگاه منچسترسیتی، گران ترین خریدش روبن دیاز، مدافع پرتغالی با رقم 64 میلیون پوند بوده است و با قیمت کمتری نسبت به 4 خرید گران قیمت تاریخ منچستریونایتد خریداری شده است.

1470