اورا: آخرین باری که انگلیس قهرمان شد، دایناسورها زنده بودند!

اورا: آخرین باری که انگلیس قهرمان شد، دایناسورها زنده بودند!

پایگاه خبری فوتبالی - پاتریس اورا بازیکن فرانسوی اسبق منچستریونایتد هوادارانش در شبکه های اجتماعی را با ترانه خوانی در حین خوردن "فیش اند چیپس" سرگرم کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق منچستریونایتد لباسی مشابه یکی از برادران "گالاگر" (موزیسین های بریتانیایی) به تن کرد  و به شوخی گفت که آخرین باری که انگلیس جام بزرگی را برد، دایناسورها هنوز زنده بوده اند. بازیکن 40 ساله ویدیویی در توییترش منتشر کرده تا با چاشنی شوخی و خنده از انگلیس برای بازی نیمه نهایی یورو 2020 مقابل دانمارک روحیه بدهد.

اورا بخشی از ترکیب تیم ملی فرانسه در یورو 2016 بود که تیمش در فینال مقابل پرتغال باخت اما پس از 9 سال حضور در یونایتد و وستهام در این دوره از مسابقات طرفدار انگلیس است. اورا در این ویدیو تیپی شبیه لیام گالاگر خواننده گروه Oasis را انتخاب کرده است. او غذای معروف انگلیسی یعنی "فیش اند چیپس" را در دستانش دارد و کمی بعد ترانه معروف Praise You از فتبوی اسلیم را می خواند و بعد از آن هم به ماهی موجود در غذایش بوسه می زند. اورا بعد از آن فریاد می زند:"امروز دوشنبه است." (تکیه کلام معروف خودش) و کمی بعد می گوید:" همه مدتها منتظر این لحظه بودند. آخرین باری که انگلیس قهرمان شد، حتی دایناسورها هم زنده بودند. به پیش بچه ها، به پیش، شما می توانید!"

اورا بعد از آن "فیش اند چیپس" که در دستانش است را تکان می دهد و فریاد می زند:" ماهی زنده است! ماهی زنده است! آیا شما برای خوشحالی و رفتار دیوانه وار آماده هستید؟ وای خدای من. به پیش انگلیس، به پیش! فیش اند چیپس! فیش اند چیپس! من رفتم!"

بعد از آن اورا از طریق سانروف خودرویش از ماشین خارج می شود و یکی دیگر از تکیه کلام های معروفش را می گوید:" من عاشق این بازی هستم!"

4125