استکی: می‌خواهیم بهترین عملکرد فنی را در توکیو داشته باشیم

استکی: می‌خواهیم بهترین عملکرد فنی را در توکیو داشته باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی بوکس ایران، گفت: هیچ قولی نمی‌دهم اما می‌خواهیم بهترین عملکرد فنی را در المپیک توکیو داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «علیرضا استکی» در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی بوکس ایران در جزیره کیش، اظهار داشت: یکی از دلایلی که به کیش آمدیم، شرایط آب و هوایی بود تا بتوانیم با آرامش بیشتری کارمان را پیش ببریم. در این چند روز تمرینات سنگینی در کیش داشته‌ایم.

وی افزود: البته در نظر داشتم تا روز سه‌شنبه هفته آینده در کیش می‌ماندیم اما پیش از این برای هشت روز برنامه ریزی کردیم و جمعه به کارمان پایان داده و به تهران بازمی‌گردیم.

استکی تصریح کرد: «دانیال‌ شه‌بخش» مقداری اضافه وزن دارد و اینجا بهتر می‌توانیم او را به وزن برسانیم.

وی با ابراز رضایت از امکانات موجود در کیش، ادامه داد: شرایط سالن تمرین بسیار خوب است و گرمایی در سالن احساس نمی‌کنیم. در کل امکانات بسیار خوبی در این اردو داریم.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوض شرایط بوکسورهای المپیکی کشورمان، عنوان کرد: «دانیال شه‌بخش» و «شاهین موسوی» به مرز آمادگی نزدیک می‌شوند و از هفته آینده، اضافه وزن‌های باقی مانده را هم کم خواهند کرد تا برای المپیک به اوج برسند. همه مربیان اینجا هستند و با تمام توان تلاش می‌کنند. در نهایت، می‌خواهیم بهترین عملکرد فنی را در المپیک داشته باشیم.

وی در مورد حضور سایر ملی‌پوشان بوکس در اردوی کیش، گفت: آنها ابتدا به دانیال و شاهین کمک می کنند تا به اوج آمادگی برسند. ضمن اینکه خود را برای مسابقات بعدی نیز آماده می‌کنند.

استکی در خصوص اضافه شدن اوزان بوکس از ۱۰ به ۱۳ از سوی فدراسیون جهانی، گفت: از ۲ جهت می‌توان این تصمیم را بررسی کرد. اگر مسابقات در هشت یا ۱۰ وزن باشد، کیفیت فنی بالاتر می‌رود. اما برگزاری در ۱۳ وزن هم دست ما را بازتر می‌گذارد، چراکه در برخی اوزان ۲ بوکسور خوب داریم و حالا می‌توانیم به‌راحتی وزن آنان را تغییر دهیم.

استکی عنوان کرد: قرار نیست در مسابقات مختلف ۱۳ نفر را اعزام کنیم و هر بوکسوری که شرایط خوبی داشته باشد به مسابقات خواهد رفت.

7474