تعریف روبرتو کارلوس از مدافع انگلیس: او می‌تواند به بالاترین سطح برسد

تعریف روبرتو کارلوس از مدافع انگلیس: او می‌تواند به بالاترین سطح برسد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو کارلوس اسطوره فوتبال برزیل و باشگاه رئال مادرید به تمجید از لوک شاو مدافع باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، شاو بیست و پنج ساله، فصل درخشانی را در الدترافورد سپری کرد و حالا نمایش بسیار خوبی نیز در یورو 2020 دارد. شاو در دیدار سه شیرها برابر اوکراین در مرحله یک چهارم نهایی آن قدر خوب بازی کرد که هواداران در شبکه‌های مجازی به او لقب شاوبرتو کارلوس دادند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، کارلوس در این باره افزود: "می‌توانید ببینید که او چه قدر با انگیزه است. شاو در حال پیشرفت است. عملکرد او مقابل اوکراین تحسین برانگیز بود و حالا یکی از اصلی ترین مهره‌های گرت ساوتگیت به شمار می‌رود. شاو بازی به بازی پیشرفت می‌کند و من فکر می‌کنم که او تمامی ابزارهای لازم برای تبدیل شدن به یک مدافع بسیار سطح بالا را دارد."

کارلوس درباره مقایسه شدن خودش با شاو گفت: "من از مقایسه‌ کردن خوشم نمی‌آید. ما در دو نسل و زمان متفاوت از فوتبال بازی کردیم. من در زمان خودم و شاو نیز در زمان خودش. تشابه بازی من با شاو را می‎‌توان به قدرت بدنی و عطشش برای پیروزی را نسبت داد. من نیز از قدرت بدنی بالا برخوردار و همچنین تشنه پیروزی بودم."

4416