عکس؛ دو یوونتوسی گلزنان بازی ایتالیا - اسپانیا در 90 دقیقه

عکس؛ دو یوونتوسی گلزنان بازی ایتالیا - اسپانیا در 90 دقیقه

پایگاه خبری فوتبالی - در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2020، تیم ملی اسپانیا و ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی در 90 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و بازی به وقت های اضافه کشیده شد و باید دید که در نهایت در این دیدار نفس‌گیر کدام تیم راهی فینال رقابت های جام ملت های اروپا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت، در نیمه دوم بالاخره طلسم شکسته شد و فدریکو کیه زا اولین گل بازی را به ثمر رساند و این گل توسط او در دقیقه 60 به ثمر رسید. کیه زا روی یک حرکت زیبا با شوتی کات دار با پای راست، دروازه اونای سیمون را باز کرد و بدین ترتیب گل اول بازی توسط ایتالیایی ها به ثمر رسید.

اما این پایان کار نبود چرا که آلوارو موراتا در دقیقه 80 بازی روی یک حرکت یک و دو با دنی اولمو توانست دروازه دوناروما را باز کند و کار را به تساوی بکشاند تا اسپانیا به این راحتی ها بازنده میدان نباشد. موراتا که انتقادات زیادی را متحمل شده بود، با گلزنی روی این بازی نشان داد که می تواند ناجی اسپانیا باشد چرا که او به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود.

نکته جالب اینکه هم فدریکو کیه زا و هم آلوارو موراتا دو بازیکن باشگاه یوونتوس هستند که در این جدال حساس موفق به گلزنی شدند.

1470