کنایه مسی به مدافع کلمبیا: حالا می‌توانی برقصی!

کنایه مسی به مدافع کلمبیا: حالا می‌توانی برقصی!

پایگاه خبری فوتبالی - یری مینا مدافع کلمبیایی اسبق بارسلونا به خاطر حرکات موزونش پس از گلزنی در ضربات پنالتی مقابل اروگوئه به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.

به گزارش فوتبالی، مینا پس از گلزنی مقابل اروگوئه در ضربات پنالتی حرکات عجیبی از خود نشان داد آن هم در حالی که هنوز برد تیمش در بازی قطعی نشده بود و ممکن بود که کلمبیا در ضربات پنالتی ببازد.

مینا در ضربات پنالتی مقابل آرژانتین هم احتمالا برنامه ویژه ای داشت تا پس از گلزنی خوشحالی های عجیبش را تکرار کند اما دروازه بان تیم ملی آرژانتین ضربه او را مهار کرد. در واقع مینا یکی از سه بازیکن تیم ملی کلمبیا بود که ضربه اش توسط دروازه بان آرژانتین مهار شد. 

بعد از مهار پنالتی مینا توسط دیبو، مسی خطاب به هم تیمی سابق خود در بارسلونا فریاد زد:" حالا می توانی برقصی." تا بدین ترتیب برای مدافع کلمبیایی حسابی کری بخواند.

البته این تنها فریاد مسی در ضربات پنالتی نبود. مسی با هیجان ویژه ای ضربات پنالتی را دنبال می کرد و پس از عملکرد درخشان دروازه بان آلبی سیلسته با فریاد "دیبو! دیبو!" به تمجید از این مدافع پرداخت. مسی در پایان بازی نیز در صفحه اینستاگرامش از دروازه بان تیم ملی آرژانتین تشکر کرد چرا که به خوبی می داند که حضور در فینال را مدیون دستان شگفت انگیز این دروازه بان است.

4125