ساوتگیت: با بیشترین انگیزه برابر دانمارک حاضر خواهیم شد

ساوتگیت: با بیشترین انگیزه برابر دانمارک حاضر خواهیم شد

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید که فشار رسانه‌ها و مردم این کشور روی بازیکنان، باعث افزایش انگیزه آن‌ها شده و از این موضوع به عنوان یک فرصت استفاده خواهند کرد تا مانع‌ها را از پیش رو بردارند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 دو تیم انگلیس و دانمارک از چهارچوب مرحله نیمه نهایی یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت. انگلیس با پیروزی برابر تیم‌های آلمان و جمهوری چک موفق شد در جمع چهار تیم برتر جام قرار بگیرد. 

به نقل از اسکای، گرت ساوتگیت در این باره گفت: "جایزه ما چیزی است که تاکنون تجربه‌اش نکرده‌ایم. دانمارک یک بار قهرمان شده و رکورد بهتری نسبت به ما دارد و البته مردم این را فراموش کرده‌اند. ما همانطور که فکر می‌کنیم تاریخ پرافتخاری نداریم. این باعث افزایش انگیزه ما خواهد شد، زیرا چالش بزرگی است. اگر کشوری بودیم که قبلا پنج تا جام برده بودیم، شاید حس متفاوتی داشتیم، اما فعلا شرایط فرق می‌کند. در مقابل حریف سرسختی بازی خواهیم داشت. بازی دشواری برای ما و جذابی برای همه مردم خواهد بود. به هر حال من و بازیکنانم کاملا آماده این دیدار هستیم. تجربه لازم را هم داریم و نمی‌خواهیم اجازه دهیم تا اتفاقات جام جهانی 2018 تکرار شود."

4416