اولین بازی پیش فصل رئال مادرید مشخص شد؛ تقابل آنچلوتی و جرارد

اولین بازی پیش فصل رئال مادرید مشخص شد؛ تقابل آنچلوتی و جرارد

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی که پس از برکناری زیدان از رئال مادرید به عنوان سرمربی کهکشانی ها انتخاب شد، اکنون تمرینات پیش فصل خود را استارت زده است و به زودی اولین بازی دوستانه خود به همراه رئال مادرید را در بازی های آماده سازی پیش فصل برگزار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، زمان برگزاری اولین بازی دوستانه رئال مادرید در تور پیش فصل، سوم مرداد ماه خواهد بود و این بازی در کشور اسکاتلند و شهر گلاسکو برگزار می شود. در واقع این بازی میان دو تیم رئال مادرید و گلاسکو رنجرز است؛ تیمی که هدایت آن را استیون جرارد بر عهده دارد و عملکرد بسیار خوبی هم در این باشگاه داشته است و توجهات را به سمت خود جلب کرده است.

در واقع رئال مادرید در اولین بازی دوستانه خود میهمان خواهد بود چرا که این بازی قرار است در ورزشگاه ایبراکس برگزار شود که این ورزشگاه، زمین اختصاصی باشگاه گلاسکو رنجرز است.

تقابل با استیون جرارد در اولین بازی دوستان کارلو آنچلوتی در دومین دوره حضورش در رئال مادرید می تواند برای هواداران تیم مادریدی جذابیت های ویژه خود را داشته باشد و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در این بازی رخ خواهد داد و کارلو آنچلوتی کدام بازیکنانش را در تابستان محک خواهد زد.

1470