کمیته جوانان: حضور فرشاد ماجدی در تیم ملی جوانان شایعه است/ او در هیچ رده‌ای مد نظر ما برای سرمربیگری نیست

کمیته جوانان: حضور فرشاد ماجدی در تیم ملی جوانان شایعه است/ او در هیچ رده‌ای مد نظر ما برای سرمربیگری نیست

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته جوانان فدراسیون فوتبال خبر حضور فرشاد ماجدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، کمیته جوانان در خصوص شایعه حضور فرشاد ماجدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان اعلام کرد: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و ما آن را تکذیب می‌کنیم. ما اصلا هیچ مربی را در هیچ رده‌ای به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نکردیم و تنها وحید امیری را به عنوان سرمربی 15 سال انتخاب کردیم که این انتخاب هم باید در نشست هیات رئیسه مطرح و مصوب شود.

این کمیته در ادامه تصریح کرد: صادقانه و رک می‌گوییم در هیچ رده‌ای از کمیته جوانان، فرشاد ماجدی به عنوان گزینه مد نظر ما نیست. اولین چیزی که برای ما در انتخاب مربی مهم است کارنامه و سپس سابقه است. در انتخاب مربیان حتما این 2 موضوع را لحاظ خواهیم کرد.

کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: هزینه سرمربیان تیم‌های ملی پایه با هزینه مربیان در لیگ برتر واقعا متفاوت است و قطعا کسانی که می‌خواهند در تیم ملی فعالیت کنند به خاطر رقم دستمزد قید حضور در تیم ملی را می‌زنند. به خاطر همین مسائل ما هنوز روی انتخاب سرمربیان تیم های ملی جمع بندی نکردیم و هر صحبتی در این زمینه مطرح می‌شود شایعه است.

7474