چرا راموس نمی‌تواند مسابقه مک‌گرگور را از نزدیک تماشا کند؟

چرا راموس نمی‌تواند مسابقه مک‌گرگور را از نزدیک تماشا کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید هرگز کتمان نکرده است که یکی از حامیان کانر مک گرگور، مبارز ایرلندی است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آندلوسی رابطه گرمی با مک گرگور دارد و می خواست فردا مسابقه UFC 264 و نبرد مبارز ایرلندی و داستین پویریر را از نزدیک تماشا کند. اما برنامه های بازیکن تازه وارد پی اس جی درست پیش نرفت و مک گرگور در این باره توضیح داد. مبارز ایرلندی در این باره گفت:" سرجیو راموس برایم پیام فرستاد. او بلیت بازی را در اختیار دارد اما چند روز پیش به من گفت که نمی تواند مبارزه را از نزدیک تماشا کند. به من گفت که با یک باشگاه جدید (پی اس جی) قرارداد بسته و نمی تواند بازی را از نزدیک تماشا کند. بلیت ها را دارد اما زمان ندارد."

در حقیقت راموس با اتمام قراردادش با رئال مادرید راهی پی اس جی شد و قراردادی دو ساله را با تیم پاریسی امضا کرد اما به علت تعهداتی که به باشگاه جدیدش دارد مجبور شد که برخی برنامه هایش را لغو کند.  مک گرگور که رویدادهای فوتبال را هم از نزدیک تماشا می کند به نظر می رسد که به عنوان یک ایرلندی تمایل چندانی به قهرمانی انگلیس در فینال یورو در مقابل ایتالیا در یکشنبه شب ندارد. وی با خنده در این باره گفت:" اگر انگلیسی ها قهرمان شوند هرگز از پز دادن در موردش دست برنخواهند داشت!"

4125