اتفاقی جالب؛ مسی و نیمار به طور مشترک بهترین بازیکن کوپا آمریکا شدند

اتفاقی جالب؛ مسی و نیمار به طور مشترک بهترین بازیکن کوپا آمریکا شدند

پایگاه خبری فوتبالی - فینال کوپا آمریکا 2021 از ساعت 4:30 بامداد به وقت ایران میان دو تیم آرژانتین و برزیل برگزار خواهد شد و باید دید که در نهایت کدام تیم موفق به پیروزی و قهرمانی در این تورنمنت می شود.

به گزارش فوتبالی، اما کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در اقدامی جالب، پیش از برگزاری فینال رقابت های کوپا آمریکا، مسی و نیمار را به طور مشترک به عنوان بهترین بازیکنان این رقابت ها انتخاب کرده است.

این انتخاب به دو دلیل عجیب است: اول اینکه پیش از برگزاری فینال رقابت ها صورت گرفته است و دوم اینکه دو بازیکن به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده اند و این عنوان به طور مشترک داده شده است.

در اصل کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی می توانست این انتخاب را پس از فینال انجام دهد چرا که در تورنمنت های معتبر ملی دیگر این انتخاب ها پس از برگزاری بازی فینال صورت می گیرد.

از سویی دیگر به نظر می رسد که مسی و نیمار به این دلیل به صورت مشترک انتخاب شده اند که هواداران دو تیم برزیل و آرژانتین در این بازی ها ناراضی نشوند چرا که از نظر آمار، لئو مسی عملکرد بهتری داشته است اما میزبانی رقابت ها به برزیل داده شده است و برزیلی ها از برگزاری این مسابقات میزبانی و پذیرایی کرده اند و مسئولیتی که باید آرژانتینی ها بر عهده می گرفتند را بر گردن گرفتند.

1470