اعلام ترکیب برزیل و آرژانتین؛ جنگ ستارگان!

اعلام ترکیب برزیل و آرژانتین؛ جنگ ستارگان!

پایگاه خبری فوتبالی - برزیل و آرژانتین در فینال این دوره از رقابت های کوپا آمه ریکا از ساعت 4:30 بامداد به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت و بدین ترتیب قهرمان این دوره از رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی هم مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اگر بخواهیم نگاهی به تیم ملی آرژانتین بیندازیم می بینیم که رقابت های کوپا آمریکا 2021 یکی از آخرین فرصت های لیونل مسی برای قهرمانی در تورنمنت های ملی و بدست آوردن جام ملی است چرا که جای این افتخار در گنجینه چر افتخار لئو مسی همچنان خالی است. اکنون مسی در فینال کوپا آمریکا به همراه آنخل دی ماریا و لوتارو مارتینز در خط حمله آرژانتین قرار گرفته است و باید دید که به چه شکل عمل خواهد کرد.

در تیم ملی برزیل هم تیاگو سیلوا و مارکینیوش در قلب خط دفاعی قرار گرفته اند و به همراه کاسمیرو وظیفه مهار مسی و مهاجم های آرژانتین را دارند. نیمار هم مثل همیشه در خط حمله برزیل قرار دارد و او هم تشنه قهرمانی در این رقابت هاست.

ترکیب تیم ملی برزیل بدین شرح است: ادرسون، دنیلو، مارکینیوس، تیاگو سیلوا، رنان لودی، کاسمیرو، فرد، اورتون، پاکتا، ریچارلیسون، نیمار.

ترکیب آرژانتین هم بدین صورت است: مارتینز، مونتیل، رومرو، اوتامندی، آکونیا، پاردس، لوسلسو، دی پائول، مسی، دی ماریا، لوتارو مارتینز.

1470