پیروزی کهکشانی ها در اولین مسابقه تدارکاتی پیش فصل

پیروزی کهکشانی ها در اولین مسابقه تدارکاتی پیش فصل

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در اولین مسابقه تدارکاتی فوئنلابرادا را شکست داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مارکا، رئال مادرید هفته اول پیش فصل خود را با یک بازی دوستانه پشت درهای بسته مقابل تیم دسته دومی فوئنلابرادا به پایان برد. این مسابقه که در کمپ تمرینی والدبباس در شرایطی که دمای هوا نزدیک به 40 درجه سانتیگراد بود برگزار شد، در نهایت به پیرروزی سه بر یک لوس بلانکوس منجر شد.

فوئنلابرادا در این دیدار تدارکاتی و دوستانه، سبکی دفاعی داشت اما رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی خود (که تیم ملی کشورش هم شب گذشته موفق شد قهرمانی جام ملت های اروپا را به دست آورد) توانست با گل های ویکتور چوست، مارتین اودگارد و ماریانو پیروزی را به دست بیاورد.

کهکشانی های مادریدی پس از ناکامی در کسب جام و عناوین قهرمانی در فصل فوتبالی گذشته، با زین الدین زیدان فرانسوی که افتخارات فراوانی از جمله سه قهرمانی پیاپی اروپایی را برای آن ها به ارمغان آورده بود، قطع همکاری و مجددا به کارلو آنچلوتی امید بستند تا سرمربی ایتالیایی با نیمه کاره رها کردن پروژه اش در تیم اورتون انگلستان، دوباره به مادرید بازگردد و رئالی ها را دوباره در مسیر کسب جام های داخلی و خارجی (خصوصا لیگ قهرمانان اروپا) قرار دهد.

9404