منچستریونایتد اجازه مذاکره کردن با واران را از رئال مادرید گرفت

منچستریونایتد اجازه مذاکره کردن با واران را از رئال مادرید گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به منچستریونایتد اجازه داد تا مذاکرات خودش را با رافائل واران آغاز کند. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات تابستانی حتما به دنبال جذب یک مدافع خواهد بود. گفته می‌شد که هدف اصلی شیاطین سرخ سرخیو راموس بود که به پاری سن ژرمن پیوست. حالا آن‌ها می‌خواهند وضعیت رافائل واران مدافع فرانسوی بیست و هشت ساله را پیگیری کند. البته آن‌ها می‌خواهند که قضیه راموس در سال 2015 دوباره تکرار نشود. 

به نقل از اسکای اسپورتس، از قرارداد واران با لوس بلانکوس یک سال دیگر باقی مانده و به نظر نمی‌رسد که این مدافع قصد تمدید قراردادش را داشته باشد. 

شیاطین سرخ در پنجره نقل و انتقالاتی توانستند جیدون سانچو را مبلغ هفتاد و سه میلیون پوند از بروسیا دورتموند خریداری کنند و حالا به دنبال تقویت خط دفاعی هستند. رافائل واران می‎تواند کمک شایانی به منچستریونایتد در فصل آینده لیگ برتر کند. آن‌ها به دنبال کم کردن فاصله خود با رقیب همشهری، منچسترسیتی هستند. گزارشات حاکی از آن است که اگر منچستریونایتد با واران به توافق برسد، رئال مادرید جلوی این انتقال را نخواهد گرفت. البته سران یونایتد می‌توانند واران را با مبلغ کم‌تر در ژانویه 2022 پیش خرید کنند.

حال باید دید که در صورت خروج واران و راموس، فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی چه کاری برای تقویت خط دفاعی خود انجام خواهند داد. 

4416