آماری جالب؛ بریتویت دومین دریبل‌زن برتر یورو 2020

آماری جالب؛ بریتویت دومین دریبل‌زن برتر یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا هم به پایان رسید و بدین ترتیب تیم ملی ایتالیا با شکست تیم ملی انگلیس در فینال این رقابت ها قهرمان شد.

به گزارش فوتبالی، اما اکنون که این بازی ها به پایان رسیده است، آمار های مختلفی از کل رقابت های یورو 2020 منتشر می شود که بعضی از آن ها در نوع خود جالب هستند و جلب توجه می کنند. یکی از این آمار ها، آماری است که مربوط به بازیکنانی است که بیشترین تعداد دریبل را در رقابت های یورو 2020 داشته اند.

در واقع اگر بخواهیم بازیکنان را بر اساس تعداد دریبل هایی که در رقابت های یورو 2020 زده اند، رتبه بندی کنیم، به این نتیجه می رسیم که رحیم استرلینگ با 34 دریبل، بهترین بازیکن دریبل‌زن تورنمنت یورو 2020 بوده است.

اما پس از رحیم استرلینگ، یک مورد عجیب وجود دارد و آن هم مارتین بریتویت است. این مهاجم که در بارسلونا انتقادات زیادی را متحمل شده بود و همچنین تبدیل به یک سوژه هم شده بود، اکنون در تیم ملی دانمارک در رقابت های یورو 2020 عملکرد بسیار خوبی داشته است به طوری که او با 26 دریبل موفق، دومین بازیکن برتر یورو 2020 از نظر دریبل‌زنی بوده است.

پس از بریتویت، امباپه قرار می گیرد که او هم 26 دریبل داشته است و پس از امباپه هم به ترتیب خواکیم مله و فدریکو کیه زا با 25 و 24 دریبل موفق قرار دارند.

1470