سرمربی الزوراء: توصیه من انتخاب سرمربی خارجی برای تیم‌ ملی عراق است

سرمربی الزوراء: توصیه من انتخاب سرمربی خارجی برای تیم‌ ملی عراق است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال الزوراء عراق می‌گوید که پیشنهادی برای هدایت تیم ملی دریافت نکرده و توصیه می‌کند فدراسیون این کشور به دنبال استخدام مربی بزرگ خارجی باشد.

به گزارش فوتبالی، راضی شنیسل که سابقه هدایت تیم ملی عراق را در کارنامه دارد در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی عراق اظهار داشت: شایعاتی در خصوص انتخاب من به عنوان سرمربی جدید تیم ملی مطرح شده اما هیچ مذاکره‌ای با من نشده و پیشنهادی دریافت نکردم. تصمیمی برای هدایت تیم ملی در حال حاضر ندارم و به این موضوع فکر نمی‌کنم.

وی اضافه کرد: توصیه من به کمیته عادی‌سازی فدراسیون این است که به دنبال جذب یک مربی بزرگ خارجی در بالاترین سطح باشند، مربی که بتواند تیم ملی را به بالاترین سطح و نتایج مطلوب در مرحله مقدماتی جام جهانی برساند. 

شنیسل در ادامه گفت: مربی باتجربه خارجی می‌تواند تیم ملی را به خوبی در این فرصت آماده کند و اگر شناخت لازم را از تیم ملی نداشته باشد این شناخت با مشاهده بازی‌های تیم ملی و باشگاه‌ها و عملکرد بازیکنان به دست می‌آید. مسابقات این مرحله حدود 10 ماه ادامه خواهد داشت و این فرصت خوبی است برای یک مربی بزرگ که بتواند تحول لازم را در تیم ایجاد کند.

7474