برگزاری بازی تدارکاتی بین رئال مادرید و میلان قطعی شد

برگزاری بازی تدارکاتی بین رئال مادرید و میلان قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی - انجام بازی تدارکاتی تیم های رئال مادرید و آث میلان در تاریخ هشتم ماه آگوست سال جاری در کشور اتریش قطعی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مارکا، انجام مسابقات تدارکاتی و دوستانه در زمان اردوهای آماده سازی پیش فصل، نقش کلیدی و مهمی در برنامه کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی مادریدی ها دارد. از همین رو، رئال مادرید پیشاپیش آماده سازی خود را برای فصل 2021/2022 آغاز کرده و برنامه برگزاری یک بازی دوستانه پیش فصل را نیز اعلام کرده است که طبق برنامه اعلام شده، این مسابقه دوستانه و تدارکاتی برابر تیم فوتبال میلان ایتالیا خواهد بود.

کهکشانی ها در هفته نخست دوران آماده سازی پیش فصل خود به سر می برد و بازیکنانی که در یورو 2020 و کوپا آمریکا شرکت داشته اند نیز باید با تیم کارلو آنچلوتی همراه شوند. مطابق با برنامه اعلام شده، قرار است مسابقه دوستانه و تدارکاتی بین دو تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا و آث میلان ایتالیا در تاریخ هشتم آگوست ساعت 18:00 به وقت محلی در ورزشگاه Worthersee Stadion در کلاگنفورت کشور اتریش برگزار خواهد شد.

کارلو آنچلوتی و استفانو پیولی، دو سرمربی ایتالیایی هستند که به ترتیب مسئولیت رهبری لوس بلانکوس و روسونری را بر عهده دارند و انجام این مسابقه دوستانه می تواند به آن ها در تشخیص میزان آمادگی بازیکنان تیم های خود، خصوصا بازیکنانی که در رقابت های ملی بازی کرده اند، کمک شایانی کند.

9404