نامه خداحافظی دوناروما: فاصله و زمان حسم به میلان را از بین نمی‌برد

نامه خداحافظی دوناروما: فاصله و زمان حسم به میلان را از بین نمی‌برد

پایگاه خبری فوتبالی - جانلوییجی دوناروما علت جدایی خود از میلان را روبرو شدن با چالش‌های جدید و پیشرفت عنوان و برای میلان آرزو کرد همه موفقیت‌های ممکن را کسب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسپورت 24، جانلوییجی دوناروما که به زودی قرارداد خود را با تیم فوتبال پاریسن ژرمن امضا می‌کند، به عنوان بازیکن آزاد از جمع میلانی‌ها جدا شد. جیجیو دو روز پس از فتح یورو 2020 که با کسب عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها همراه بود، در نامه خداحافظی احساسی خود از میلان مطالبی نوشت که بخشی از آن را می‌خوانید:

"بعضی اوقات گرفتن تصمیم های دشوار لازم است چون بخشی از پروژه رشد و تکامل انسان محسوب می‌شود. وقتی به میلان آمدم، کمی بیشتر از یک بچه سن و سال داشتم و در طول هشت سال با افتخار این پیراهن را پوشیدم. در کنار هم‌تیمی‌ها، مربیان و هواداران جنگیدم، رنج کشیدم، برنده شدم، گریه کردم و به شادی پرداختم. با میلان به اهداف شخصی مهمی رسیدم مثل بازی در سری آ در 16 سالگی. سالهای فوق‌العاده‌ای را در میلان تجربه کردم که هرگز فراموش نخواهد شد."

"الان وقت خداحافظی رسیده است؛ تصمیم سختی بود و قطعا یک پست هم برای توضیح این تصمیم کافی نیست. شاید هم من نمی‌توانم آن را توضیح بدهم چراکه بیان عمیق‌ترین احساسات از طریق کلمات دشوار است. آنچه می‌توانم بگویم این است که گاهی اوقات تغییر برای روبرو شدن با چالش‌های جدید و دستیابی به پیشرفت و تکامل لازم است."

"همه اعضای روسونری که از روز اول تا آخر ملاقات کردم، در بخش مهمی از قلبم باقی خواهند ماند؛ به خصوص آنهایی که در فرآیند رشد و رسیدن من به جایی که اکنون هستم، نقش مهمی داشتند. برای میلان همه موفقیت های ممکن را آرزو می‌کنم و این را از ته قلبم می‌گویم. احساس من به میلان را فاصله و زمان از بین نمی‌برد.

9404