دی‌ماریا جام کوپا آمریکا را خالکوبی کرد، هوادار «جان سخت» کل بازیکنان را!

دی‌ماریا جام کوپا آمریکا را خالکوبی کرد، هوادار «جان سخت» کل بازیکنان را!

پایگاه خبری فوتبالی - انخل دی ماریا زننده گل قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا 2021، قهرمانی را با خالکوبی جام قهرمانی روی بدنش جشن گرفت.

به گزارش فوتبالی، ستاره آرژانتینی گل پیروزی آرژانتین مقابل برزیل را در ورزشگاه ماراکانا به ثبت رساند. آنخل برای ادای احترام به اولین قهرمانی تیم ملی کشورش در 28 سال اخیر، یک خالکوبی بزرگ از جام کوپا آمریکا را روی پایش خالکوبی کرد. این خالکوبی حدود پنج ساعت طول کشیده است. ستاره 33 ساله با وجود مصدومیت خودش را به بازی رساند و توانست یک قهرمانی بزرگ را جشن بگیرد. 

البته این تنها خالکوبی مربوط به قهرمانی آرژانتین نیست که وایرال شده است. بلکه یک هوادار «جان سخت» اسم کل بازیکنان تیم ملی آرژانتین را روی بدنش خالکوبی کرده است. در حقیقت او اسم تمامی 29 بازیکن را به علاوه تاریخ فینال روی کمر خود خالکوبی کرده است. قطعا انجام این خالکوبی برای این هوادار خیلی سخت و دردناک بوده اما به نظر می رسد که عشق او به آلبی سیلسته باعث شده تا آن را انجام بدهد.

دی ماریا توانست طلسم ناکامی های تیم ملی آرژانتین در مسابقات ملی را بشکند. آنها در سالهای اخیر بارها در فینال شکست خورده بودند اما بالاخره هفته گذشته این طلسم طولانی شکسته شد.

4125