درخشش محصول آکادمی بارسلونا در دو بازی دوستانه پی‌اس‌جی

درخشش محصول آکادمی بارسلونا در دو بازی دوستانه پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - رسیدن به 500 هزار دنبال کننده در اینستاگرام آسان نیست به خصوص اگر فقط 12-13 سال سن داشته باشی.

به گزارش فوتبالی، ژاوی سیمونز محصول آکادمی بارسلونا خیلی زود توانست در شبکه های اجتماعی به شهرت برسد و توجه نایکی و همچنین مینو رایولا ایجنت سرشناس را به سمت خود جلب کرد. سیمونز که در آمستردام متولد شده (و در رده های پایه برای هلند بازی کرده) پس از چندین سال حضور در آکادمی بارسلونا تصمیم گرفت راهی پی اس جی شود.  سیمونز که در 21 آوریل 2004 متولد شده با پیشنهاد مالی قابل توجه از بارسا جدا شد و راه حضور در پاریس را در پیش گرفت.

سیمونز کارش را در پی اس جی در تیم زیر 19 سال آغاز کرد که سال گذشته اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان داشت. او در روز دهم فوریه در بازی جام حذفی مقابل کان به جای درکسلر وارد زمین شدو دوازده دقیقه بازی کرد. در لیگ فرانسه نیز یک دقیقه مقابل استراسبورگ بازی کرد. حالا در اردوی پیش فصل به نظر می رسد که سیمونز در غیاب ستارگان سرشناس که هنوز در تعطیلات هستند در تمرینات پی اس جی می درخشد.

پی اس جی تا کنون دو بازی پیش فصل داشته که سیمونز با دو گل و یک پاس گل خوش درخشیده است. البته حریفان چندان سرشناس نبودند و پی اس جی به مصاف تیمهایی نظیر لومانس و چمبلی رفت اما با این وجود به نظر می رسد که ژاوی در حال اثبات خودش به پوچتینو است. این بازیکن حالا امیدوار است که با روند کنونی بتواند فصل بعد بیشتر در ترکیب پی اس جی بازی کند و روزهای خوش تری را در پیش داشته باشد. 

4125