سقوط «لئو» به رده پنجم در میان نام‌های محبوب نوزادان کاتالونیا

سقوط «لئو» به رده پنجم در میان نام‌های محبوب نوزادان کاتالونیا

پایگاه خبری فوتبالی - سازمان ثبت احوال کاتالونیا نام نوزدان متولد شده در سال 2020 را رده بندی کرد که نام "لئو" در رده پنجم قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مردم کاتالونیا در سالهای اخیر به خاطر علاقه شان به مسی معمولا نام بسیاری از کودکان را "لئو" می گذاشتند که در سالهای اخیر همواره نام ستاره بارسلونا در میان نوزادان در رده های اول تا سوم قرار داشت اما امسال نام وی در رده پنجم قرار گرفته و نامهای محبوب تری از او برای نوزادان پسر کاتالونیا وجود داشته است. 

در حقیقت "مارک" محبوب ترین نام برای پسران نوزاد کاتالونیا بوده که برای 479 نوزاد انتخاب شده است، جان با 451 ، پل با 433 ، نیل با 432  و لئو با 422 نوزاد در رده های بعدی هستند. در میان نامهای دخترانه نیز خولیا در سال 2020 با 476 نفر رکورد دار بوده و اما با 433 و مارتینا با 441 نوزاد در رده های بعدی هستند.

قهرمانی مسی در کوپا آمریکا محبوبیت او را دوچندان کرده و اگر بتواند در بارسلونا هم عملکرد خوبی داشته باشد هیچ بعید نیست که در سال 2021 در جایگاه بالاتری قرار بگیرد و والدین بیشتری نام فرزندشان را به احترام این ستاره آرژانتینی " لئو" بگذارند. 

4125