سیامک رحیم پور: بازیکن مشکوک آکادمی کیا حاضر نشد تست DNA بدهد/ اصلا به آزمایشگاه هم نرفت!

سیامک رحیم پور: بازیکن مشکوک آکادمی کیا حاضر نشد تست DNA بدهد/ اصلا به آزمایشگاه هم نرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- جنجال و حواشی مربوط به آکادمی کیا همچنان ادامه دارد و ظاهرا یکی فردی که خودش را محمدرضا طاهر اسمعیل معرفی کرده بوده امروز تست DNA نداده است.

به گزارش فوتبالی، با دستور کمیته استیناف و با وجود دریافت تست تراکم استخوان قرار بود که محمد صدار و محمد رضا  طاهر اسمعیل امروز به همراه پدر و مادرشان تست DNA بدهند اما طبق ادعای سیامک رحیم پور معاون باشگاه پیکان و مدیرآکادمی این باشگاه، محمدرضا در آزمایشگاه حاضر نشده است که تست DNA بدهد.

رحیم پور که مدتهاست پیگیر شکایت از آکادمی کیا است در گفت و با خبرنگار فوتبالی خبر داد امروز پدر و مادر و خود محمد صدار  طاهر اسمعیل در مرکز ژنتیک پزشکی حضور پیدا کردند اما فردی که خودش را در اسفند ماه 99 محمدرضا طاهر اسمعیل معرفی کرد امروز در آزمایشگاه حضور پیدا نکرد.

وی ادامه داد:" کلید اصلی مشخص شدن ماجرا، کسی است که خودش را محمدرضا طاهر اسمعیل معرفی کرده و در هرحال باید برای مشخص شدن تکلیف پرونده خودش را معرفی می کرد. محمدرضا طبق آزمایش  DNA هجده سال سن دارد اما با شناسنامه محمد صدرا که واقعا 14 سال سن دارد بازی کرده اما فردی که آزمایش تراکم استخوان داده است امروز برای دادن تست DNA در آزمایشگاه حاضر نشده  تا مشخص شود که واقعا محمدرضا بردار محمد صدار است یا نه و همین می تواند سند تخلف آکادمی کیا باشد. البته مشخص بود که کیایی ها این بازیکن را برای آزمایش به آزمایشگاه نمی برند چون تخلف و تقلبشان ثابت می شد. حالا دیگر تکلیف مشخص است و مطمئنا حق با چهار باشگاهی بود که از باشگاه آکادمی کیا شکایت کرده اند و نتایج هم برنمی گردد و همچنان استقلال قهرمان لیگ نوجوانان می ماند."

9697