نگاهی به نقل و انتقالات احتمالی؛ از واران به منچستریونایتد تا سائول به بارسلونا

نگاهی به نقل و انتقالات احتمالی؛ از واران به منچستریونایتد تا سائول به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا در حال حاضر باز است و تیم های مختلف در حال فعالیت در آن هستند و بازیکنان مورد نیاز خود را به خدمت می گیرند و آن بازیکنانی را که نمی خواهند به فروش می رسانند.

به گزارش فوتبالی، اما اگر بخواهیم نگاهی به شایعات نقل و انتقالاتی در روز های اخیر بیندازیم به چند بازیکن می رسیم که درباره آن ها حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است و به نظر می رسد که در آستانه جا به جایی و انتقال به باشگاه دیگری باشند.

یکی از آن ها رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید است که حتی گفته می شود دیگر نمی خواهد به تمرینات رئال مادرید ملحق شود و به طور مستقیم خواستار انتقال به منچستر یونایتد است.

درباره معاوضه سائول و گریزمن هم در این روز ها میان اتلتیکو مادرید و بارسلونا حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است و به نظر می رسد این قضیه به یک کلاف سر در گم تبدیل شده است و در نهایت باید دید که چه اتفاقی در این باره رخ خواهد داد.

نیکولو بارلا بازیکنی است که از اینتر مورد توجه یورگن کلوپ در لیورپول قرار گرفته است و به دنبال به خدمت گرفتن اوست و باید دید که در نهایت موفق به انجام این کار خواهد شد یا نه. جولز کانده هم از سویا مورد توجه تاتنهام واقع شده است.

1470