بازیکن اخراجی بارسلونا: رفتارشان با من زشت و غیرحرفه‌ای بود

بازیکن اخراجی بارسلونا: رفتارشان با من زشت و غیرحرفه‌ای بود

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا قرارداد ماتیوس فرناندز را در روز 29 ژوئن فسخ کرد، بازیکنی که هرگز در تاریخ بارسا در یادها نخواهد ماند چرا که هرگز به صورت رسمی معارفه نشد و فقط هفده دقیقه در بازیهای رسمی برای بارسلونا بازی کرد.

به گزارش فوتبالی، ماتیوس در مصاحبه با گلوب اسپورت با انتقاد از بارسلونا گفت که از اخراجش خبر نداشته است:" خبر نداشتم و وقتی به من خبر دادندف باور نمی کردم. در خانه بودم و می خواستم با همسرم بیرون بروم و ناگهان یکی از کارمندان بارسلونا به من پیام داد و گفت که آیا ایمیلم عوض نشده است. گفتم که عوض نشده و بعد از آن پیام را دریافت کردم. درک نمی کردم. این پیام را به وکیلم هم فرستاده بودند. گفتند که من را اخراج کرده ام. مدتی گذشت و این خبر در رسانه ها پخش شد. هیچ صحبتی با من نداشتند و حتی با من تماس نگرفتند تا سلام یا خداحافظی داشته باشند. نمی دانم که هیئت مدیره چه کار می کند اما بهتر بود که زنگ بزنند و در این باره با من صحبت کنند. رفتارشان خیلی غیرحرفه ای بود. خیلی ناراحت شدم. رفتار بارسلونا با من خیلی زشت بود. نمی دانم که چطور این اتفاق رخ داده است و وکلایم آن را بررسی می کنند."

بازیکن جدید پالمیراس در مورد تجربه خود در بارسلونا هم صحبت کرد:" همیشه رویای کودکی من بازی در بارسلونا بود. وقتی به آن جا رسیدم مثل یک فوتبالیست با من برخورد نکردند. به مدیر گفتم که با من مثل یک بازیکن حرفه ای برخورد نشده است. مهم نیست که چه کاری کرده باشم یا چقدر دستمزد بگیرم بلکه در نهایت بازیکن بارسلونا محسوب می شدم. انتظار داشتم که با من مثل بقیه برخورد کنند. خریدهای دیگر معارفه داشتند و من نه. کمی ناراحت بودم. از بیرون وقتی آنها را می بینی تفکرات دیگری داری و وقتی به آن جا ملحق شدم با من برخورد متفاوتی داشتند."

4125