ستاره جدید بارسلونا: حتی بدون حضور کومان هم به نیوکمپ می‌آمدم

ستاره جدید بارسلونا: حتی بدون حضور کومان هم به نیوکمپ می‌آمدم

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دپای ستاره هلندی و تازه وارد باشگاه بارسلونا از احساساتش در هنگام امضای قرارداد با این باشگاه گفت. 

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق لیون و منچستریونایتد با عقد قراردادی دو ساله به بلوگرانا پیوست. بارسلونا بیش از یک ماه است که با ممفیس دپای به توافق رسیده، اما به دلیل قانون سقف دستمزدها نتوانسته بود تا روز سه شنبه قرارداد این بازیکن را در فدراسیون فوتبال اسپانیا ثبت کند. 

به نقل از مارکا، دپای در کنفرانس مطبوعاتی در مراسم معارفه‌اش گفت: "باعث افتخار من است که در این جا حضور دارم. از کودکی آرزوی بازی کردن در این باشگاه را داشتم و الان آرزوی من به حقیقت تبدیل شد. مذاکرات طولانی و خسته کننده‌ای داشتیم، اما در هر صورت سرنوشت من بازی کردن در این جا بود. از رئیس باشگاه و تمامی اعضای هیئت مدیره که در این انتقال نقش داشتند، تشکر می‌کنم."

دپای همچنین درباره نقش کومان در پیوستنش به بارسلونا گفت: "همچنین می‌خواهم از سرمربی تشکر کنم. او مرا در پست مهاجم نوک بازی می‌داد. از بازی زیر نظر کومان بسیار لذت می‌بردم. البته اگر او هم در این باشگاه نبود، من باز هم با بارسلونا قرارداد می‌بستم. شما نمی‎‌توانید چنین پیشنهاداتی را رد کنید. بازی کردن در کنار مسی فوق العاده است. او یک اسطوره است و من چیز زیادی درباره او نمی‌گویم."

4416