عکس؛ دپای و خوشحالی معروف پس از زدن اولین گل در بارسلونا

عکس؛ دپای و خوشحالی معروف پس از زدن اولین گل در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دپای، بازیکن هلندی تازه وارد بارسلونا در اولین بازی خود در این تیم که یک بازی دوستانه بود، گلزنی کرد و خوشحالی معروف خود را که در آن گوش هایش را با دو انگشت اشاره دو دستش می‌گیرد، به نمایش گذاشت.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این بازی دوستانه که در پیش فصل و برای آماده سازی برای فصل جدید برگزار شد، با نتیجه 3 بر 1 خیرونا را شکست داد که در این بازی ممفیس دیپای، مهاجم هلندی و تازه وارد بارسلونا گلزنی کرد. دیپای در این بازی در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و در واقع گل سوم تیمش را به ثمر رساند و پس از آن به این شکل معروف خوشحالی خود را به نمایش گذاشت.

ممفیس دیپای در این تابستان به طور رسمی به بارسلونا ملحق شده است. در واقع قبل از فرارسیدن تابستان امورات مربوط به انتقال این بازیکن به بارسلونا انجام شده بود و در نهایت این بازیکن از المپیک لیون راهی بارسلونا شد.

رونالد کومان در تابستان گذشته هم پس از کنار گذاشتن لوئیس سوارز به دنبال جذب ممفیس دپای بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و اکنون در این تابستان این انتقال به وقوع پیوست و ممفیس دیپای اولین گل خود را هم در اولین بازی خود که یک بازی دوستانه بود به ثمر رساند.

1470