فرار بزرگ اسپانیا از فاجعه در المپیک با پاس گل بازیکن رئال مادرید

فرار بزرگ  اسپانیا از فاجعه در المپیک با پاس گل بازیکن رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - تیم المپیک اسپانیا پس از تساوی مقابل مصر چاره ای جز غلبه بر استرالیا نداشت.

به گزارش فوتبالی، اسپانیا نیاز به پیروزی مقابل استرالیا داشت و به همین خاطر بود که دلافوئنته تصمیم های نسبتا عجیبی گرفت، مرینو را روی سکونشین کرد و آسنسیو را نیمکت نشین کرد تا با توجه به مصدومیت سبایوس از هیچ کدام از بازیکنان بزرگسال لیستش در ترکیب استفاده نکند!

اسپانیا

اسپانیا اما در مقابل استرالیا هم خوب بازی نمی کرد و بدین ترتیب آسنسیو در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. بازیکن رئال مادرید بدین ترتیب در دقایق پایانی بازی یک ارسال بسیار خوب برای اوریارزابال داشت تا مهاجم سوسیه داد با ضربه ای تماشایی تک گل سه امتیازی بازی را به ثمر برساند و بدین ترتیب اسپانیا به صدر جدول گروهش رسید.

اویارزابال

بدین ترتیب اسپانیا با این پیروزی با خیال راحت تری در بازی پایانی به مصاف آرژانتین خواهد رفت. آنها با چهار امتیاز صدرنشین گروه هستند در حالی که استرالیا و آرژانتین هر کدام سه امتیاز دارند. مصر نیز با یک امتیاز قعرنشین است. اسپانیا با تساوی نیز به یک چهارم نهایی صعود می کند در حالی که آرژانتین به پیروزی نیاز دارد تا در مسابقات بماند. بدین ترتیب شرایط این گروه نیز برای هفته سوم و پایانی مرحله گروهی جذاب خواهد بود.

4125