بارسلونا در پی استفاده از روش تمدید قرارداد بالده در مذاکره با موریبا است

بارسلونا در پی استفاده از روش تمدید قرارداد بالده در مذاکره با موریبا است

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به دنبال استفاده از فرمول انجام مذاکره و امضای قرارداد با آلخاندرو بالده برای نتیجه گیری در مذاکرات خود با ایلاکس موریبا است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال اسپانیا، بارسلونا هنوز در مرحله مذاکره درباره قرارداد جدید ایلاکس موریبا است. آن ها در طول هفته جاری ملاقات داشته اند اما هنوز نتوانسته اند راه حلی پیدا کنند؛ در ایده ای جدید، راه حل احتمالی برای این مشکل، در نحوه تمدید قرارداد با آلخاندرو بالده، محصول آکادمی لاماسیا بازیابی شده است. 

بارسلونا به موریبا پیشنهاد داد یک قرارداد سه ساله امضا کند. به این ترتیب، او می تواند خود را در تیم اصلی رونالد کومان جا بیندازد و سه سال بعد در 21 سالگی که در آن زمان وضعیت مالی بارسلونا نیز بهتر خواهد شد، مجدداً برای شرایط بهتر مذاکره کند؛ این کار می تواند یک ریسک روی آینده بازیکن و تصمیم گیری در مورد این که آیا بارسلونا بهترین مکان برای رشد است یا خیر نیز باشد. این همان مسیری است که بالده برای طی کردنش تصمیم گرفت و این برنامه را عملی کرد.

هر دو طرف در پرونده موریبا یعنی هم باشگاه و هم خود بازیکن در مورد پیش بینی آن چه ممکن است اتفاق بیفتد، محتاط هستند. منابع نزدیک به مذاکره ادعا می کنند که شانس ماندن یا رفتن او 50-50 است و در صورت شکست مذاکرات، لیگ برتر انگلیس به عنوان محتمل ترین مقصد این جوان معرفی می شود. ایله موریبا به دلیل موضع گیری اخیر خود نسبت به بارسلونا، توسط باشگاه جریمه شده و به تیم بی بارسلونا فرستاده شده ولی بازیکن مصر است تا هر چه سریع تر تکلیف آینده خود را مشخص کند.

9404