بکام به استادیوم برگشت، اینترمیامی دوباره جان گرفت

بکام به استادیوم برگشت، اینترمیامی دوباره جان گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - فیل نویل سرمربی اینترمیامی احتمالا دوست دارد که هر هفته دیوید بکام برای دیدن بازی تیمش بیاید چرا که حضور بکام برایش خوش شانسی آورد.

به گزارش فوتبالی، مالک اینتر میامی از روز 9 می برای تماشای بازیهای این تیم نرفته بود اما در روزی که بکام بالاخره برای تماشای بازی ها برگشت، تیم فیل نویل به روند شش شکست خود خاتمه بخشید. اینترمیامی در این بازی عملکرد خوبی داشت و هر چند که نتوانست پیروز شود اما به روند شکست های پیاپی خود خاتمه بخشید.

تیم فیل نویل در حضور دیوید بکام نمایشی بسیار بهتر از بازیهای قبل را از خود ارائه داد. آنها با گل رابی رابینسون از فیلادلفیا یونیون پیش افتادند اما در دقایق پایانی کار به تساوی کشیده شد.

نویل در مورد شرایط تیم گفت:" حضور دیوید کلیدی بود و نشان می دهد که همه با هم هستیم.  از زمان شکست چهارشنبه گذشته همدلی و اتحاد بازیکنان من را سورپرایز کرد. هنوز از خیلی لحاظ ها باید بهتر شویم اما هرگز باشگاه به من تردیدی نداشته است. تیم در حال پیشرفت است و قطعا باید از برخی لحاظ ها بهتر شویم. به شدت به بازیکنانم افتخار می کنم. شایسته برد بودیم اما رفتار تیمی همان چیزی بود که می خواستم.روزهای حقیقتا سختی را داشتم اما ناراحتی را در چشمان بازیکنان می دیدم. می خواستم گروهی را ببینم که در آن همه برای هم می جنگند.این یک گام کوچک اما اساسی برای ما بود. تازه در شروع کار هستیم. مورد انتقاد قرار گرفتیم و انتقادها نیز به حق بود اما بازیکنان به خاطر بازی امروزشان لیاق تحسین هستند."

4125