روبرتو کارلوس: برای مسی به خاطر قهرمانی در کوپا آمریکا خوشحالم

روبرتو کارلوس: برای مسی به خاطر قهرمانی در کوپا آمریکا خوشحالم

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو کارلوس، مدافع سابق رئال مادرید و تیم ملی برزیل به سوالی درباره نتایج کوپا آمریکا و قهرمانی آرژانتین در این تورنمنت پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، روبرتو کارلوس، اسطوره فوتبال برزیل و دفاع چپ سابق رئال مادرید اسپانیا اخیرا گفتگوی کوتاهی با رسانه ها داشت. در این گفتگو، از کارلوس درباره قهرمانی آرژانتین و لیونل مسی در کوپا آمریکا و همچنین رقابت های جام جهانی 2022 قطر سوالاتی شد که این سوالات را همراه با پاسخ های او در ادامه می خوانیم:

از کارلوس سوال شد نظر شما راجع به رقابت های جام ملت های آمریکا (کوپا آمریکا) چیست؟ آیا شکست برزیل شما را نا امید کرد و آیا برای مسی احساس شادی داشتید؟

"البته من از شکست برزیلی ها بسیار ناراحت هستم اما در مورد لئو، او واقعا به این عنوان، به یک جام نیاز داشت. به عنوان یک دوست و یک همکار (فوتبالیست) واقعا برای او خوشحالم."

از کارلوس سوال شد در جام جهانی 2022 که در تابستان سال آینده در کشور قطر برگزار خواهد شد، کدام بازیکنان را بیش از بقیه دنبال خواهید کرد؟

"فکر می کنم نظرم روی بازیکنانی مثل کیلیان امباپه، نیکولا بارلا، دوناروما، کریستیانو رونالدو، مسی و البته نیمار باشد."

گفتنی است روبرتو کارلوس اخیرا از جورجینیو، که از سوی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های کسب توپ طلا در سال 2021 معرفی می شود نیز تمجید کرده و گفته که معتقد است که هواداران چلسی باید مجسمه این بازیکن را بسازند.

9404