کالابریا: هاکان و جیجیو حتما دلایلی برای رفتن داشته اند که کسی نمی داند

کالابریا: هاکان و جیجیو حتما دلایلی برای رفتن داشته اند که کسی نمی داند

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع میلانی ها ادعا می کند جزئیاتی در ماجرای انتقال جیجیو دوناروما وجود دارد که هیچ کس نمی داند اما اعتراف می کند پی اس جی در سطح دیگری است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، جانلوئیجی دوناروما که از امضای قرارداد جدید با میلان امتناع کرده بود، سرانجام به عنوان بازیکن آزاد به پاریسن ژرمن فرانسه پیوست. داویده کالابریا، مدافع ایتالیایی روسونری در خصوص این انتقال به رسانه ها گفت:

"ما هنوز دوست هستیم حتی اگر حرفه ما، مسیرهای مختلفی را طی کنند. قطعا دلایلی وجود دارد که هیچ کس نمی داند. همه تصمیم خود را گرفتند و مسئولیت کارهای خود را به عهده گرفتند. زمان مشخص خواهد کرد که جیجیو انتخاب درستی داشته است یا خیر. وقتی چنین کاری انجام می دهید، باور دارید که این بهترین انتخاب برای آینده شماست. من به آن احترام می گذارم؛ مسلما هر کسی بهترین چیزها را برای خودش می خواهد. اگر او به آن دست یابد خوشحال خواهم شد اما به هر حال متاسفم که او دیگر در میلان نیست. جیجیو به باشگاه برتر دیگری مانند پی اس جی پیوسته است؛ آن ها در سطح دیگری هستند و سال هاست که در لیگ قهرمانان بازی می کنند؛ در حالی که ما برای اولین بار پس از مدت ها در این فصل به اروپا برمی گردیم. هدف ما این است که باشگاه را به جایی که متعلق است بیاوریم."

هاکان چالهان اوغلو نیز میلان را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرده و به تیم رقیب، اینتر نقل مکان کرده است. کالابریا در این باره گفت:

"باز هم من همه جزئیات را نمی دانم و دوست ندارم در مورد انتخاب های دیگران اظهار نظر کنم. اگر فکر می کند انتخاب درستی انجام داده، مشکلی نیست. برای او بهترین آرزوها را دارم. من از ملاقات او در دربی خوشحال خواهم شد اما برای پیروزی هر کاری انجام می دهم."

این بازیکن 24 ساله روسونری در پاسخ به این سوال که آیا میلان امسال از فصل گذشته قوی تر است، گفت:

"گفتن جواب این سوال دشوار است؛ هنوز همه بازیکنان تیم کنار هم جمع نشده ایم و پنجره نقل و انتقالات نیز هنوز باز است. فصل گذشته، ابتدا ما در جدول پیش بودیم و ابراهیموویچ با ما بود و به ما کمک زیادی کرد. او یک قهرمان است و امیدوارم هر چه زودتر به میادین برگردد زیرا مصدومیت او چندان خوشایند نبود. وقتی او در ماه نوامبر مصدوم شد، ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم و دلتنگش شدیم. اگر او بازی های بیشتری در کنارمان بود، امتیازات بیشتری جمع می کردیم."

9404