عزیزی خادم و سمیعی از رئیس قوه قضاییه وقت ملاقات گرفتند

عزیزی خادم و سمیعی از رئیس قوه قضاییه وقت ملاقات گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند که رئیس جدید قوه قضاییه بتواند ماجرای مربوط به توقیف سند ساختمان‌های این دو مجموعه را حل کند.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان توقیف سند ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس توسط شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) هستید. 

این شرکت به فدراسیون فوتبال در پرداخت بخشی از دستمزد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی کمک کرد و وقتی فدراسیون فوتبال در موعد مقرر مبلغ گرفته شده از شستا را به این مجموعه پس نداد، شستا با اقدامات قضایی سند شش دانگ ساختمان فدراسیون فوتبال و تقریبا سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس که به نام فدراسیون فوتبال بود را به نام خود کرد تا به این شکل طلبش از فدراسیون فوتبال را تسویه کند.

حالا و طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل این مشکل، امیدوار به جلسه‌ای هستند که قرار است به زودی با رئیس جدید قوه قضاییه برگزار کنند تا شاید مشکل توقیف اسناد ساختمان این دو مجموعه حل شود و دیگر نیازی نباشد که آنها برای ماندن در ساختمانهای خیابان شیخ بهایی شمالی، مجبور شوند به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مبلغی به عنوان اجاره یا رهن پرداخت کنند. این دو مدیر برای دیدار با محسنی اژه ای وقت گرفته اند و به زودی به دیدار رییس جدید قوه قضاییه می‌روند.

1984