کاهش فشار بارسلونا به بازیکن پرحاشیه آکادمی؛ حضور در لیست

کاهش فشار بارسلونا به بازیکن پرحاشیه آکادمی؛ حضور در لیست

پایگاه خبری فوتبالی - ایلایکس موریبا بازیکنی که به خاطر عدم تمدید قراردادش با فشار همه جانبه باشگاه بارسلونا مواجه شده بود بالاخره با یک خبر خوب مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، موریبا در لیست 26 بازیکن بارسای بی در اردوی پیش فصل قرار گرفت هر چند که مشخص نیست که ایا در بازیهای دوستانه هم حاضر می شود یا نه. در حقیقت بارسا می خواهد به موریبا فشار بیاورد تا قراردادش را تمدید کند چرا که فقط یک سال از قراردادش مانده و اگر حاضر به تمدید نشود باید در تابستان بعدی رایگان جدا شود. موریبا از لیست دو بازی قبلی بارسلونای بی خط خورده بود و حالا مشخص نیست که آیا در دو بازی بعدی مقابل اولوت و ژیرونا بازی می کند یا نه.

در حال حاضر وکلای موریبا و بارسا در حال مذاکره هستند تا به توافقی برسند که برای هر دو طرف رضایت بخش باشد. در حقیقت بارسا، ایلایکس را تهدید کرده که اگر تمدید نکند یک سال پوچ را خواهد داشت و نه در تیم بزرگسالان و نه در بارسلونای بی بازی نخواهد کرد.به هر صورت به نظر می رسد که مربی بارسلونای بی با قرار دادن ایلایکس در لیست اردوی پیش فصل سعی کرده که فشار و جنجال ماجرا را کم کند. محل اردوی پیش فصل بارسلونای بی و السد قطر با هدایت ژاوی هرناندز یکسان خواهد بود.

4125