مدافع منچستریونایتد: دوران بسیار خوبی را در میلان سپری کردم

مدافع منچستریونایتد: دوران بسیار خوبی را در میلان سپری کردم

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو دالوت مدافع پرتغالی منچستریونایتد اذعان کرد که دوران بسیار فوق العاده‌ای را در میلان سپری کرده و چیزهای زیادی را از ایتالیا یاد گرفته است. 

به گزارش فوتبالی - دیگو دالوت در تابستان سال 2018 با مبلغ نوزده میلیون یورو از پورتو به منچستریونایتد پیوست، اما نتوانست در اولین فصل حضورش در الدترافورد، نظر مثبت اوله گونار سولشر، سرمربی نروژی را به خود جلب کند. این مدافع بیست و دو ساله، در فصل گذشته برای کسب تجربه بیشتر به میلان قرض داده شد و او توانست به روسونری در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمک شایانی بکند. 

به نقل از سایت گل، میلان علاقه دارد تا یک فصل دیگر دیگو دالوت را در ترکیب خود داشته باشد. این مدافع پرتغالی درخصوص دورانش در سن سیرو به وبسایت رسمی منچستریونایتد گفت: "فوق العاده بود. اهدافم در فصل گذشته، بیشتر بازی کردن، بودن در اوج آمادگی و یادگیری بود و فکر کنم به تمام این اهداف رسیدم. فکر کنم یکی از معدود بازیکنان میلان در فصل گذشته بودم که می‌توانستم در تمامی دیدارها در طول فصل به میدان بروم و برای من این نکته بسیار مثبتی بود. در ضمن در بازی‌های زیادی به میدان رفتم و از این بابت بسیار خوشحالم. همانطور که گفتم، واقعا دوران بسیار خوبی داشتم."

4416