صعود تیم محسن بنگر به لیگ 2

صعود تیم محسن بنگر به لیگ 2

پایگاه خبری فوتبالی- تیم شهرداری نوشهر با مربیگری محسن بنگر مدافع سابق تیم پرسپولیس و سپاهان به لیگ 2 صعود کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در فاصله یک هفته به پایان دور دوم مسابقات لیگ دسته سوم در گروه الف تیم شهرداری نوشهر با هدایت محسن بنگر و با شکست تیم شهدای رزکان البرز شمار امتیازات خود را به عدد 38 رساند و مستقیم به لیگ 2 صعود کرد. تیم شهرداری نوشهر در حالی به عنوان قهرمانی در گروه الف مسابقات دست پیدا کرد که با 29 گل زده بهترین عملکرد را در فاز تهاجمی داشته و درفاز دفاعی هم با 9 گل خورده در 17 بازی بهترین بوده است.

بعد از فوت مهندس درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر و از بین رفتن تیمی که در 17 سال حیاتش در فوتبال نوشهر معرف ستاره های بزرگی به فوتبال باشگاهی و ملی بود از جمله محسن بنگر شهرداری نوشهر پا به عرصه فوتبال گذاشت و سعی کرد با حمایت از فوتبالیست های بومی بار دیگر فوتبال نوشهر را زنده کند که این تدبیر موثر واقع شد و تیم شهرداری نوشهر در اولین فصل حضور جدی در لیگ 3 به لیگ 2 صعود کرد و حال می تواند صعود به لیگ یک را برنامه ریزی کند.

علی امانی شهردار سابق نوشهر در ابتدای فصل سعی در جذب محسن عاشوری داشت و حتی با او قرارداد هم امضاء کرد اما بعد از حضور محسن عاشوری در تیم بادران، محسن بنگر را بخدمت گرفت که پیش از این در تیم هایی چون پارس جنوبی دستیار هومن افاضلی بود. محسن بنگر با هدایت بی حرف و حدیث تیم از لیگ 3 به لیگ 2 نشان داد در مربیگری همانند دوران بازیگری می تواند حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

و این اتفاق شیرین در حالی برای تیم شهرداری نوشهر رخ داد که در ابتدای فصل و بعد از پایان اردوی تدارکاتی تیم در تهران و در بازگشت به نوشهر یکی از اتوبوس های حامل اعضای تیم وارد دره شد و متاسفانه یکی از بازیکنان جوان دار فانی را وداع گفت و چند بازیکن هم مصدوم شدند.

در صورت حمایت شهردار جدید و اعضای شورای شهر از تیم شهرداری نوشهر با توجه به پتانسیل فوتبال نوشهر و شهرهای اطراف این تیم می تواند باز هم به سیر صعودی خود ادامه داد؛ علاوه بر تیم شهرداری نوشهر روز گذشته تیم ون پارس اصفهان هم به لیگ 2 صعود کرد. این تیم در گروه سوم به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. چهره قهرمان در گروه ب در هفته پایانی مشخص خواهد شد. مسابقات لیگ دسته سوم در دور دوم یا نهایی در سه گروه 10 تیمی در جریان است.

7474