لیندلوف: از بودن در منچستر خرسندم و سعی می کنم به پیشرفت جوانان تیم کمک کنم

لیندلوف: از بودن در منچستر خرسندم و سعی می کنم به پیشرفت جوانان تیم کمک کنم

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع سوئدی شیاطین سرخ در گفتگویی با رسانه ها را به تشریح شرایط منچستر یونایتد و عملکرد خود در این تیم پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، ویکتور لیندلوف، مدافع 27 ساله سوئدی منچستر یونایتد انگلیس در پنجمین سال حضورش در این باشگاه با رسانه ها به گفتگو پرداخت. لیندلوف در این مصاحبه گفت:

"در پنجمین سال از حضور خود در یونایتد هستم و اکنون این جا خانه من است. البته که خواهان داشتن نقش رهبری در تیم و تلاش در راستای کمک به جوان‌ ها برای پیشرفت هستم. به نظر من داشتن چندین بازیکن این چنینی در تیم که صحبت کرده و کمی تلاش بیشتر از بازیکنان بخواهند، خوب است. من تلاش می‌کنم تا سهم خود در این امر رو ایفا کنم."

"از زمانی که به تیم پیوستم، حس بودن در خانه را دارم و همه افراد باشگاه با من و خانواده من رفتاری عالی داشته‌ اند. امسال پنجمین فصل حضور من در یونایتد است و واقعا حس بودن در خانه داشته و بسیار از بودن در این تیم خرسندم."

"فصل پیش بازی‌ های بسیاری را به میدان رفتم و حس می‌کنم به عنوان یک بازیکن پیشرفت کرده‌ ام و تلاش کرده‌ ام نقش رهبری بیشتری در میدان بر عهده بگیرم. به عقیده من در این دو جنبه از بازی خود پیشرفت کرده‌ ام."

"همیشه از بودن در زمین مسابقه و کمک به هم‌ تیمی‌ های خود خرسند هستم بنابراین زمانی که رئیس به من نیاز داشته باشد، در خدمت تیم خواهم بود."

9404