مصاحبه مارکا با امیر عابدزاده؛ برای رسیدن به اهدافم از صفر شروع کردم

مصاحبه مارکا با امیر عابدزاده؛ برای رسیدن به اهدافم از صفر شروع کردم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان ایرانی تیم پونفرادینای اسپانیا در مصاحبه‌ای مفصل با رسانه معتبر مارکا درباره موارد مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، بخشهای مهم این مصاحبه را بخوانید:

-    همیشه گفته‌ام که پدرم قهرمان زندگی من محسوب می‌شود. او دلیل اصلی کشیده‌شدن من به سمت دروازه‌بانی بود. از وقتی که سه ساله بودم او مرا با خودش به تمرینات می‌برد و من از پشت دروازه شاهد تمرین او بودم و این کار لذت زیادی داشت. از همان زمان بود که عشق به فوتبال و دروازه‌بانی در من به وجود آمد

-    وقتی 14 ساله بودم برای ادامه تحصیلات به انگلیس رفتم و تلاش کردم در کنار درس، فوتبالم را هم ادامه دهم. فاصله زیادی تا عقد قرارداد با تاتنهام نداشتم اما مشکلات مربوط به ویزا مانع این اتفاق شد. بعد هم که به امریکا رفتم و وقتی از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کردم، به ایران برگشتم.

-    در شرایطی به فوتبال اروپا برگشتم که به خودم گفتم اگر لازم باشد، برای رسیدن به اهدافم، از صفر شروع خواهم کرد. حضور در دسته سوم فوتبال پرتغال ریسک بزرگی بود اما من به خودم ایمان داشتم و می‌دانستم که می‌توانم به سطح اول فوتبال اروپا برسم.

-    تصمیم اشتباهی نگرفتم چرا که خیلی زود ماریتیمو سراغ من آمد تا به لیگ برتر پرتغال برسم. حضور در این کشور زندگی مرا تغییر داد. از بازی در سطح اول یک لیگ اروپایی گرفته تا رسیدن به تیم ملی.

-    قبل از حضور در پونفرادینا از تیمهای دیگری پیشنهاد داشتم اما به خاطر رسیدن به رویایم، حضور در فوتبال اسپانیا را انتخاب کردم و برایم لالیگا یا دسته دوم این کشور تفاوتی نداشت. 


1984