مدافع رئال مادرید: رویای من ماندن در همین باشگاه است

مدافع رئال مادرید: رویای من ماندن در همین باشگاه است

پایگاه خبری فوتبالی - خسوس وایخو مدافع جوان رئال مادرید، تاکید کرد که به هیچ عنوان قصد ترک سانتیاگو برنابئو حتی به صورت قرضی را ندارد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از خروج رافائل واران و سرخیو راموس، زوج رویایی رئال مادرید در چند فصل اخیر، حالا وایخو یکی از چهار مدافع مرکزی لوس بلانکوس است و امیدوار است تا در غیاب واران و راموس، بتواند دقایق بیشتری به میدان برود و توانایی‌های خود را ثابت کند. 

به نقل از مارکا، باشگاه رئال مادرید در وضعیت مالی مناسبی قرار ندارد و آن‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خیلی بر سر و صدا و ساکت بوده‌اند تنها خرید فلورنتینو پرز در این پنجره، داوید آلابا مدافع اتریشی فصل گذشته بایرن مونیخ، آن هم به صورت رایگان بود. خیلی‌ها مدعی هستند که پرز در روزهای آخر پنجره، به سمت کیلیان امباپه خواهد رفت و برای جذبش تلاش می‌کند. 

وایخو یکی از اعضای تیم ملی اسپانیا در المپیک 2020 توکیو بود که به همراه این تیم به مدال نقره رسید. او درباره آینده‌اش در سانتیاگو برنابئو گفت: "باید سریعا به والدبباس بازگردم، زیرا تا شروع فصل تنها یک هفته باقی مانده و باید برای آن آماده شوم. امیدوارم که در رئال مادرید بمانم تا بتوانم به تیم کمک کنم. خیلی‌ها می‌دانند که چمدان بازیکنان فوتبال همیشه آماده است چون تا پایان ماه آگوست هنوز، وقت زیادی باقی مانده است."

4416