لقب عجیب ریچارلیسون برای رییس فیفا: کچل!

لقب عجیب ریچارلیسون برای رییس فیفا: کچل!

پایگاه خبری فوتبالی - ریچارلیسون در حین جشن قهرمانی المپیک و کسب مدال طلا به همراه تیم برزیل در روز شنبه، جیانی اینفانتینو رییس فیفا که مدال ها را اهدا می کرد را با لقب "کچل" صدا زد!

به گزارش فوتبالی، برزیل برای دومین دوره پیاپی و پس از پنج سال توانست مدال طلای المپیک را کسب کند. دفعه قبلی نیمار رهبر تیم بود و این بار دنی آلوز رهبری را به عهده گرفت.برزیلی ها با غلبه بر اسپانیا در وقت اضافه توانستند مدال طلا را به دست بیاورند چرا که مالکوم در وقت اضافه از اشتباه خسوس وایخو استفاده کرد و گلزنی کرد.

اینفانتینو رییس فیفا به ژاپن سفر کرده بود تا مدال های طلا و نقره را به فینالیست ها اهدا کند و ریچارلیسون مهاجم اورتون صحبت های عجیبی را در مورد این مرد 51 ساله داشت. ریچارلیسون در حالی که مدال را از اینفانتینو دریافت می کرد، خطاب به وی گفت:" هی، کچل! سال بعد هم ما در (جام جهانی) قطر قهرمان می شویم."

ریچارلیسون هر چند که در المپیک خوش درخشید اما در فینال یک فرصت طلایی گلزنی را از روی نقطه پنالتی از دست داد. بازیکن سابق واتفورد در حالی که نتیجه 0-0 بود، در دقیقه 38 فرصت طلایی گلزنی را از دست داد اما خوش شانس بود که دقایقی بود ماتیوس گلزنی کرد و بریل در نیمه اول پیروز شد. اویارزابال در نیمه دوم برای اسپانیا گلزنی کرد تا کار به وقت اضافه کشیده شود و  در نهایت مالکوم در دقیقه 108 گل پیروزی را به ثمر رساند. 

4125