اسطوره منچستریونایتد: هنوز یک سطح از منچسترسیتی و چلسی پائین‌تر هستیم

اسطوره منچستریونایتد: هنوز یک سطح از منچسترسیتی و چلسی پائین‌تر هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - روی کین اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است که آن‌ها باید یک یا دو بازیکن دیگر جذب کنند تا بتوانند در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل آینده قرار بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا و توماس توخل تابستان شلوغی را پشت سر می‌گذارند. چلسی در آستانه جذب روملو لوکاکو ستاره بلژیکی اینتر با مبلغ 130 میلیون یورو است و پپ گواردیولا پس از جذب جک گریلیش به مبلغ 100 میلیون پوند، حالا در نظر دارد تا هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام را به خدمت بگیرد. 

به نقل از سایت گل، منچستریونایتد نیز در این تابستان بیکار ننشست و جیدون سانچو و رافائل واران را مجموعا با مبلغ 107 میلیون پوند به خدمت گرفته‌اند. اما روی کین اسطوره این باشگاه مدعی است که آن‌ها هنوز یک سطح از این دو تیم پائین‌تر هستند. او در این باره به itv sport گفت: "دو خرید بسیار خوب، مخصوص رافائل واران که با تجربه‌اش به مشکلات مدافعی تیم کمک می‌کند. سانچو یک بازیکن با استعداد و جوان که آمار خوبی در بوندس لیگا از خودش به جای گذاشت. اما من هنوز فکر می‌کنم که با توجه به خریدهای منچسترسیتی و چلسی همانند گریلیش و لوکاکو، منچستریونایتد نیاز به یک الی دو بازیکن دیگر دارد تا بتواند در کورس قهرمانی حضور داشته باشد."

4416