مهاجم سابق دورتموند: هواداران سایر تیم ها می خواهند که بایرن قهرمان نشود

مهاجم سابق دورتموند: هواداران سایر تیم ها می خواهند که بایرن قهرمان نشود

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم پاراگوئه ای سابق بروسیا دورتموند در گفتگو با خبرنگاران رسانه های ورزشی اروپا از شاگردان مارکو رزه حمایت کرد و آن ها را شایسته رقابت با بایرن مونیخی ها در مسیر کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگای آلمان دانست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای، نلسون آنتونیو هائدو والدز، مهاجم پاراگوئه ای سابق بروسیا دورتموند که حدود چهار سال در این باشگاه آلمانی بازی کرد، نسبت به آینده زنبورها خوش بین است. به گزارش شبکه اسکای، نلسون والدز در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگار این شبکه ورزشی داشت، در خصوص تیم قهرمان فصل آینده بوندسلیگای آلمان می‌ گوید:

"فکر می‌ کنم احتمال قهرمانی بروسیا دورتموند در بوندسلیگا، چیزی بالاتر از یک آرزو باشد. آن‌ ها این فصل قابلیت و توان جنگیدن برای کسب عنوان قهرمانی را دارند. تمامی هواداران فوتبال آلمان که طرفدار باشگاه بایرن مونیخ نیستند، می‌ خواهند که در رقابت های فصل آینده بوندسلیگا باواریایی ها قهرمان نشوند. از نظر من، بروسیا دورتموند بهترین گزینه برای قهرمانی بوندسلیگا در فصل بعد خواهد بود."

مهاجم پاراگوئه‌ ای پیشین زنبورها که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده، چنین ادامه می‌ دهد:

"من چند بازی از تیم های تحت هدایت مارکو رزه دیده‌ ام. تاکتیک‌ های او باعث می‌ شود دورتموند کیفیت لازم برای رقابت با بایرن مونیخ را داشته باشد. البته بروسیا دورتموند باید از لحاظ ذهنی هم رویا و انگیزه قهرمانی را داشته باشد."

9404