اولین بازی بارسلونا با کاپیتان جدید(عکس)

اولین بازی بارسلونا با کاپیتان جدید(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - با جدایی مسی از بارسلونا اکنون این تیم یک کاپیتان جدید دارد چرا که لیونل مسی در سال های اخیر و پس از رفتن آندرس اینیستا از بارسلونا کاپیتان آبی و اناری پوشان بوده است اما اکنون با جدایی لیونل مسی، بارسا شاهد یک کاپیتان جدید برای فصل پیش‌رو خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی روز یکشنبه به طور رسمی طی یک مراسم با بارسلونا وداع کرد؛ وداعی که برای هواداران بارسلونا بسیار تلخ بود چرا که لئو مسی در کنفرانس خود و صحبت هایی که داشت، به شدت احساساتی شده و گریه کرد.

چند ساعت پس از خداحافظی رسمی مسی از بارسلونا، این تیم در جام دوستانه خوان گامپر به مصاف یوونتوس رفت و در این بازی از کاپیتان جدید آبی و اناری پوشان رونمایی شد. در حقیقت سرخیو بوسکتس بازیکنی است که پس از لیونل مسی بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد. این بازیکن در رقابت های یورو 2020 هم کاپیتان تیم ملی اسپانیا بود و اکنون کاپیتان بارسلونا هم شده است چرا که این بازیکن هم سابقه بالایی در بارسا دارد و هم مورد تایید سایر هم تیمی هایش به عنوان کاپیتان است و بر همین اساس قرار است که از این به بعد سرخیو بوسکتس کاپیتان اول بارسلونا باشد.

1470