یک بارسایی دیگر هم تیمی اینیستا در ژاپن شد

یک بارسایی دیگر هم تیمی اینیستا در ژاپن شد

پایگاه خبری فوتبالی - بویان کرکیچ بازیکن اسبق بارسلونا انتقالش به ویسل کوبه را نهایی کرد و بدین ترتیب دوباره با هم تیمی سابقش آندرس اینیستا مواجه خواهد شد که ستاره تیم ژاپنی است. بویان قراردادی یک سال و نیمه با تیم جدیدش امضا کرده است.

به گزارش فوتبالی، فصل در لیگ ژاپن در ماه دسامبر به اتمام می رسد و به همین خاطر در حال حاضر دور برگشت آغاز شده است. بویان بدین ترتیب تا پایان این فصل و همچنین در فصل آینده در تیم ویسل کوبه بازی خواهد کرد. بازیکن سابق بارسلونا پیش از این در تیم مونترال اف سی در لیگ آمریکا حضور داشته است.

بدین ترتیب محصول آکادمی بارسا که در سال 2011 از تیم کاتالان جدا شد فرصت جدیدی دارد تا خودش را نشان بدهد. وی تا کنون در تیم های مختلفی نظیر رم، میلان، آژاکس، استوک سیتی، آلاوز و در نهایت کانادا حضور داشته است. این بازیکن در سن 30 سالگی حالا فرصت جدیدی در سوپرلیگ ژاپن در اختیار دارد و می تواند در کنار هم تیمی سابقش اندرس اینیستا بازی کند.  تیم ژاپنی در سالهای اخیر سعی کرده است که با جذب ستارگان سرشناس بتواند به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند که تا کنون به این هدف خود دست پیدا نکرده اند اما امیدوارند که به زودی بتوانند این کار را انجام بدهند.

4125