پیام احساسی هم تیمی سابق برای مسی: همیشه بهترینی لئو

پیام احساسی هم تیمی سابق برای مسی: همیشه بهترینی لئو

پایگاه خبری فوتبالی - هموطن و هم تیمی سابق لیونل مسی نیز با فوق ستاره و کاپیتان آبی اناری ها وداع کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، ماجرای قطع همکاری لیونل مسی با بارسلونا، قطعا در صدر مهم ترین اخبار چند ساله اخیر فوتبال اروپا و حتی جهان قرار دارد که شاید هنوز برای خیلی از فوتبال دوستان باور نکردنی و شوک آور است. خاویر ماسچرانو، هموطن و هم تیمی سابق لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونای اسپانیا که میان هواداران آبی اناری ها به "رئیس کوچک" معروف است و بین هواداران با این لقب شناخته می شود، به موضوع خداحافظی کاپیتان آرژانتینی بارسایی ها واکنش نشان داد.

خاویر ماسچرانو با انتشار یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خود در این شبکه اجتماعی، با کاپیتان سابق بلوگرانا خداحافظی و برای او آرزوی موفقیت کرد.

متن پست خداحافظی اینستاگرامی ماسچرانو با لیونل مسی به این شرح است:

"تماشای بارسلونا بدون شما هرگز مانند سابق نخواهد بود؛ ما چقدر خوش شانس بودیم که از نزدیک دیدیم که چگونه تاریخ باشگاه را تغییر دادید. حالا مرحله جدیدی آغاز می شود و شکی نیست که هر کجا که باشید، سطح خود را حفظ خواهید کرد. همیشه بهترینی لئو مسی."

ماسچرانو حدود پنج سال پیش در مصاحبه‌ ای، به بیان صحبت هایی در خصوص لیونل مسی پرداخته بود که به نظر می رسد در آن زمان، پیش بینی این روزها را کرده بوده و انگار حرف های او در آن مصاحبه، شرح حال این روزهای بارسلونا و فوق ستاره جدا شده این تیم است. ماسچرانو در آن مصاحبه درباره اعجوبه آرژانتینی آبی اناری ها چنین گفته بود:

"حضور لئو برای هر تیمی غنیمت خواهد بود، او بازیکنی خاص است. درباره بهترین بازیکن تاریخ فوتبال صحبت می‌کنیم. بازیکنان بزرگی در سال‌ های گذشته برای بارسلونا به میدان رفته‌ اند و نامشان در تاریخ این باشگاه حک شده است. با این حال، احساس می‌ کنم این اشتباه است که بازیکنان را بزرگ‌ تر از باشگاه بدانیم و احساس کنیم در صورتی که بازیکنی یک باشگاه را ترک کند، آن باشگاه لطمه خواهد خورد. باشگاه بزرگ‌ تر از همه بازیکنان است؛ البته غیر از مسی. این یک واقعیت است و باید آن را پذیرفت. بزرگ‌ ترین اشتباهی که یک فوتبالیست می‌ تواند انجام دهد، آن است که خودش را بازیکنی ضروری برای تیم بداند؛ چرا که غیر از مسی، هیچ بازیکنی در این سطح قرار ندارد."

9404