گزارش ویژه/ نارضایتی سرمربی اسبق استقلال در قطر/ بحران مالی در الغرافه علیه اهداف استراماچونی

گزارش ویژه/ نارضایتی سرمربی اسبق استقلال در قطر/ بحران مالی در الغرافه علیه اهداف استراماچونی

پایگاه خبری فوتبالی- آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال که در الغرافه قطر مشغول بکار شده، از شرایط مالی تیمش رضایت ندارد.

به گزارش فوتبالی، آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال پس از اطمینان از پیروزی در پرونده شکایتش از استقلال و به پایان رسیدن مدت زمان قرارداد دو ساله اش با استقلال، بالاخره مجددا شروع به مربیگری کرده و به هدایت تیم الغرافه قطر را عهده دار شد و حتی دستیاران سابق خود در استقلال و حتی یوسف دانشیار از استقلال را هم در کادرش قرار داده است. رسانه های ایران در این باره نوشته بودند با احتساب پولی که از استقلال و الغرافه نصیب استراماچونی می شود او ۱۷۷ میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.

برخی خبرها حاکی از آن است که این سرمربی ایتالیایی در الغرافه هم دچار مشکلاتی شده که نارضایتی او را به همراه داشته است. ظاهرا چندین بازیکن ایتالیایی مدنظر آندره‌آ استراماچونی هستند که با قول مدیران الغرافه قرار بود پیش از اردوی نیم فصل به تیم اضافه شوند اما مدیران باشگاه به دلیل قیمت بالای این بازیکنان و بحران مالی بوجود آمده در الغرافه راضی به خرید آنان نیستند که همین موضوع موجبات نارضایتی سرمربی ایتالیایی را فراهم کرده است.

ظاهرا حساب های باشگاه الغرافه به دلیل مشکلاتی که فدراسیون فوتبال قطر با باشگاه الغرافه بر سر مسایل مالی دارد و اختلافات داخلی بین اعضای هیات مدیره این باشگاه مسدود شده و این باشگاه قطری را وارد بحران مالی شدیدی کرده است. یکی از شیخ های عضو هیات مدیره الغرافه در حال حاضر مسایلی مالی این باشگاه را بر عهده گرفته است اما او به تنهایی از پس هزینه های سنگین تیم الغرافه برنمی آید.

باید دید آیا آندره‌آ استراماچونی در این شرایط تاب می آورد و مشکلات حل خواهد شد یا در نهایت این سرمربی ایتالیایی از جمع قطری ها جدا خواهد شد و سرنوشتی مشابه سرنوشت استقلال در انتظارش خواهد بود.

تیم الغرافه که هم اکنون در اردوی پیش فصل خود در کشور آلمان بسر می‌برد، در آخرین بازی تدارکاتی خود با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم دسته پنجمی آلمانی شد.

۴۳۴۴