تباس: رئال مادرید مانع معاملات ما می شود؛ اگر بارسلونا پیشنهاد ما را می پذیرفت، مسی مانده بود

تباس: رئال مادرید مانع معاملات ما می شود؛ اگر بارسلونا پیشنهاد ما را می پذیرفت، مسی مانده بود

پایگاه خبری فوتبالی - کشمکش ها بین لالیگا و سران دو باشگاه بزرگ اسپانیایی همچنان ادامه دارد و رئیس لالیگا در جدیدترین واکنش به اقدام قانونی و شکایت رئال مادرید علیه او در مخالفت با قرارداد CVC معتقد است که ورود بازیکنان بزرگ به لالیگا ادامه خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، خاویر تباس، رئیس لالیگا در خصوص وضعیت به وجود آمده و اختلاف نظر با دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید می گوید:

"آن ها اتهامات بسیار جدی وارد کرده اند و باید ببینیم که چه می شود. بعد از چند روز درنگ در این خصوص، باید گزینه های موجود را بررسی کنم. رئال مادرید در فکر ارعاب ماست تا ما را مجبور کند که این توافقنامه را که به تصویب رسیده، به مجمع نفرستیم. رئال مادرید می تواند بازیکنی را به خدمت بگیرد، نمی دانم آن بازیکن امباپه خواهد بود یا بازیکنی دیگر. به باشگاه هایی که با این طرح مخالفت کرده اند، پول کمتری داده خواهد شد. موضع رئال مادرید و بارسلونا ارتباط مستقیم با پروژه سوپرلیگ اروپا دارد و به این خاطر است که چنین توافقی برای فلورنتینو پرز جذابیت ندارد. رئال مادرید 8 سال است که مانع از انجام معاملات لالیگا می شود، با این حال ما توانسته ایم به رشد خود ادامه دهیم. دوست داشتم آن ها هم در این توافق باشند، اما در غیاب آن ها گریه نخواهیم کرد، و توافقنامه بدون آن ها هم پابرجا خواهد بود. وقتی بارسلونا تحت ریاست ماریا بارتومئو بود، آن ها علیه هر چیزی که ما پیشنهاد می کردیم رأی می دادند. با این اوصاف، آن ها متوجه نیستند که نقص اصلی و اساسی ندارند و مدیریت توسط لالیگا انجام می شود. اگر بارسلونا این پول را قبول می کرد، مسی در این تیم مانده بود. ما حقوق بین الملل را برای چهار سال آینده فروخته ایم و هیچ شرطی وجود ندارد که حالا که مسی جدا شده، این قوانین تغییر خواهد کند. همین مساله در قرارداد با ESPN هم وجود دارد. این بازیکنان مهم هستند و به ارتقای سطح لیگ کمک می کنند، اما ضروری و اساسی نیستند. بازیکنان بزرگ همچنان به لالیگا خواهند آمد."

طبق این گزارش، رئال مادرید و بارسلونا با رد پیشنهاد خاویر تباس و CVC، حدود 500 میلیون یورو ضرر کرده اند و 38 تیم حاضر در فوتبال اسپانیا با این طرح موافقت کرده اند.

9404