سولشر: پیش فصل خوبی را گذرانده ایم/ پوگبا یک سال دیگر قرارداد دارد

سولشر: پیش فصل خوبی را گذرانده ایم/ پوگبا یک سال دیگر قرارداد دارد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر می گوید که تیمش اردوهای پیش فصل خوبی را گذرانده و همه بازیکنانش به تمرینات این تیم بازگشته اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر انگلستان، اوله گونر سولشر، سرمربی منچستر یونایتد که تیمش یکی از بخت های قهرمانی در فصل آینده است با رسانه ها به گفتگو پرداخت.

صحبت های اوله گونر سولشر، سرمربی منچستر یونایتد در گفتگو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل لیدز یونایتد در هفته اول لیگ برتر را در ادامه می خوانید:

"ما پیش فصل خوبی داشتیم، دو هفته اخیر بسیار خوب بوده است و همه به تمرینات بازگشته اند. اگر چه ما تعدادی از بازیکنانمان را به خاطر مصدومیت و ویروس کرونا در اختیار نداریم ولی پیش از مسابقه یکشنبه اعتماد به نفس بالایی داریم."

"رافائل واران هنوز با ما تمرین نکرده است، فکر می کنم کارهای او کمی زمان می‌ برد. هنوز انتقالش به صورت ۱۰۰ درصدی کامل نشده و این بازی در ترکیب نخواهد بود چون تمرین نداشته است. مشکل بزرگ، مسأله قرنطینه بود. همه چیز به زودی حل خواهد شد.″

"اولین بازی فصل با حضور تماشاگران؟ عالی و بی نظیر خواهد بود. آخرین باری که در کنار یکدیگر بودیم مارچ ۲۰۲۰ برابر سیتی بود. قطعا فوق العاده خواهد بود و ما به اندازه کافی برای این لحظه صبر کردیم. حضور هواداران مهم است.″

"پوگبا بازیکن منچستر است و یک سال با ما قرارداد دارد. او می داند ما از او چه می‌ خواهیم."

9404