تایید نزدیک شدن مجدد بازیکن کروات به میلان؛ او به انتخابش باور دارد

تایید نزدیک شدن مجدد بازیکن کروات به میلان؛ او به انتخابش باور دارد

پایگاه خبری فوتبالی - پدر بازیکن کروات زسکا مسکو ضمن تایید اخبار مربوط به ترک این تیم روسی توسط فرزندش، تاکید کرد که پسرش در مورد انتخاب میلان درست عمل کرده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، پدر نیکولا ولاشیچ که در حال حاضر فرزندش یک بار دیگر به یک هدف اصلی برای مدیران باشگاه میلان تبدیل شده است، در مصاحبه ای با رسانه ها تایید کرد که خواسته فرزند او نیز خروج از زسکا مسکو است و اضافه کرد:

"از جانب نیکولا اطمينان می دهم که او خواهان خروج از تیم زسکا بوده، چرا که زمان رفتن او از لیگ روسیه فرا رسیده است. باشگاه هم این موضوع را به خوبی می داند. پسر من به انتخابش باور دارد و این چیزی است که مهم است. خواهیم دید که چه اتفاقی روی خواهد داد."

"پنجره نقل و انتقالات تا تاریخ سی و یکم ماه آگوست باز است و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. اثرات ناشی از ویروس کووید 19 و شیوع بیماری کرونا، قوانین جدیدی را در بازار نقل و انتقالات با خود به همراه آورده است. این طور بگوییم که میانگین قیمت هر بازیکنی حدودا بین 10 الی 15 میلیون یورو افت داشته است‌؛ هم اکنون من در رابطه با ارزش نقل و انتقالات صحبت می کنم و باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم."

9404