زمان بهبودی بازیکن مصدوم میلان اعلام و مشخص شد که بازی حساس تیمش را از دست نمی دهد

زمان بهبودی بازیکن مصدوم میلان اعلام و مشخص شد که بازی حساس تیمش را از دست نمی دهد

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود میلان به دلیل مشکل مصدومیت، دو بازی ابتدایی فصل جدید رقابت های سری آ را بدون حضور هافبک ساحل عاجی خود برگزار می کند و انتظار می رود این بازیکن در بازی حساس روز 12 سپتامبر مقابل بیانکوچلستی، به ترکیب روسونری بازگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، نشریه ایل ژورناله اطلاع می دهد که فرانک کسیه، ملی پوش اهل ساحل عاج میلان که دچار صدمه دیدگی عضله خود شده است، تا بعد از زمان انجام رقابت های ملی در تاریخ فیفادی نخست تقویم فدراسیون بین المللی فوتبال، از میادین مسابقات دور خواهد بود.

شبکه اسکای اسپورت ایتالیا نیز گزارش داد که این هافبک سیه چرده در تمرینات اخیر میلانی ها احساس پیچ خوردگی پیدا کرد و نتایج حاصل از آزمایش ها، مصدومیت عضله این بازیکن را محرز کرد.

همچنین زلاتان ابراهیموویچ نیز در ماه سپتامبر در بازی مقابل لاتزیو به میادین مسابقات بازمی گردد؛ در حالی که توتو اسپورت گزارش می دهد میلان به دلیل مشکل بازیکن مصدومیت فرانک کسیه که سابقه بازی در تیم آتالانتا را هم در کارنامه دارد، تومازو پوبگا را در میلانلو (کمپ تمرینی میلانی ها) نگه می دارد.

پوبگا پس از گذراندن رقابت های فصل گذشته در تیم اسپتزیا، در آستانه امضای یک قرارداد قرضی دیگر در تابستان امسال بوده است، اما مصدومیت کسیه ممکن است به معنای ماندن پوبگا در باشگاه میلانی باشد.

گزارش های اولیه حاکی از آن است که کسیه احتمالا چند هفته از میادین مسابقه دور خواهد بود، اما خبرنگار ایل ژورناله معتقد است که این هافبک ساحل عاجی قصد دارد روسونری را در بازی هفته سوم مسابقات لیگ مقابل بیانکوچلستی همراهی کند. بازی حساس میلان و لاتزیو، بعد از انجام مسابقات ملی در تاریخ اولین فیفادی رسمی برگزار خواهد شد.

9404