پیشنهاد مجدد اینتر برای هافبک آرژانتینی بیانکوچلستی

پیشنهاد مجدد اینتر برای هافبک آرژانتینی بیانکوچلستی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در حال آماده کردن پیشنهاد جدیدی برای هافبک تهاجمی لاتزیو است تا بتواند سران این باشگاه ایتالیایی را جهت انجام این انتقال متقاعد کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، خواکین کورئا، هافبک تهاجمی لاتزیو در دیدار دوستانه این تیم مقابل ساسولو دقایقی بازی کرد، اما گفته می شود که این باشگاه در حال تلاش برای دستیابی به توافق با اینتر است.

نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا گزارش می دهد که کورئا در آستانه ترک المپیکو است؛ او تنها دوازده دقیقه در آخرین آزمایش مقابل ساسولو به میدان رفت.

لاتزیو فصل آینده سری آ را با بازی مقابل امپولی آغاز می کند و به نظر می رسد خداحافظی کورئا از جمع شاگردان ساری قطعی است.

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در تلاش است تا این بازیکن را اگر در پروژه انتقال دووان زاپاتا از آتالانتا ناکام ماند، به خدمت بگیرد.

طبق این گزارش، کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو حداقل 40 میلیون یورو بابت فروش کورئا درخواست می کند؛ در حالی که گزارش هایی از علاقه تیم های لیگ برتر انگلیس به این بازیکن آرژانتینی نیز وجود دارد و اینتر در حال آماده سازی پیشنهادی به ارزش30 میلیون یورو برای اوست.

لاتزیو برای جذب بازیکن جدید، باید پول نقد دریافت کند و اینتر می تواند از این موقعیت استفاده کند‌‌؛ در حالی که ساری هم باید به دنبال جایگزین احتمالی برای خواکین کورئا باشد.

9404